#566

Knížovkové výhry konečně poslány!
Tímto se také omlouvám za zpoždění, povinnosti mě přímo zatopily. Ale snad i tak udělají radost. :)




4 komentářů:

  1. Dnes jsem obdržela knížovkářskou záložku a udělala mi velikou radost! Díky moc, Terka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda!!! Ať dobře slouží. :)

      Vymazat
  2. Anonymní2.11.14

    Ďakujem, mne prišla v piatok a mám z nej hroznú radosť :) Je taká krásna, že si ju snáď niekde vystavím a ani nebudem používať, aby mi ju deti neuchmatli a nezničili. :) Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to nás s Basterou moc těší! :) určitě ji využívej, myslím, že se hned tak neopotřebuje :) Měj se moc hezky! :)

      Vymazat

Díky všem za komentáře, postřehy a dojmy! :)

 

Spolupracuji s:

Spolupracuji s:
Internetové knihkupectví a nakladatelství

Severské detektivky

Knihy IDNES

Audioknihy

Instagram

Co nejčastěji lovíte:

FotoTerárníci

Twitter

Get In Touch

sarancatko19@gmail.com